01 syyskuuta 2013

Viikkokatsaus

7
Tällä viikolla on tapahtunut niin älyttömän paljon kaikkea, etten edes voi uskoa tätä todeksi. Enkä tosiaankaan tiedä, mistä alottaisin edes. Tällä viikolla on tapahtunut enemmän kun mun koko kesänä. Mulla alkoi siis Tampereella koulu maanantaina. Samalla se tarkoitti aivan uutta asuinympäristöä ja aivan tuntematonta koulua ja tuntemattomia ihmisiä. Mulla kuitenkin kävi ton kämpän kanssa niin, että saan sen vasta nyt tulevana maanantaina, joten asustelen tän viikon veljen luona, joka asuu myöskin Tampereella (tosin melkein 10 km päässä yliopistolta). Tän viikon oonkin opetellut menemään noille busseilla ja kaiken niiden kanssa sekoilun jälkeen se alkaa onnistumaan. Kyllä musta vielä tamperelainen tulee! Maanantaina sitten aloitin Tampereen yliopistossa. Olin koko kesän miettinyt sitä, että mitä jos en saakaan ollenkaan kavereita. Mitä jos oon täällä ihan yksin, eikä mulla oo arkisin mitään tekemistä? Nyt kun mietin näitä muutamia koulupäiviä, oon murehtinut aivan turhaan. Oon nimittäin tutustunut ihan mielettömän mukaviin ihmisiin! Sen takia kouluun meneminenkin tuntuu tosi kivalta ja ootan aina jotenkin tosi innoissani uutta koulupäivää. Iltasinkin on ollut niin paljon kaikkea puuhaa, että aika vilisee ihan silmissä. Oon esimerkiks iltaisin käynyt Ikeassa huonekaluostoksilla, nähnyt kavereita, shoppaillut, käynyt saunaillassa ja tutustunut koulukavereihin. Kaiken hälinän keskellä en oo ollenkaan ehtinyt tulla tänne mitää päivittelemään, mutta kyllä mä tännekin palaan ihan ajan kanssa heti kun saan ton muuton alta pois. Viikonlopun olin Jämsässä, missä vietettiin lauantaina Hennan läksiäisiä. Ei oo ollenkaan reilua, että Henna vaan lähtee vuodeks Australiaan. Tänään palasinkin sitten taas Tampereelle ja huomenna koittaa vihdoin mun muutto uuteen kämppään. Koulun jälkeen pitäisi käydä nopeasti Ikeassa (voikohan sielä käydä nopeesti??), minkä jälkeen meen kasaamaan mun uusia huonekaluja. Tiistaina pääsen viettämään ekan yön siellä vasta, koska isi kerkee sillon vasta tuoda mun sängyn. Mutta oon niin innoissani tosta muutosta!
6

Tiivistettynä oon tällä viikolla:
Tutustunut uuteen kaupunkiin, sekoillut bussien ja niiden aikataulujen kanssa, ollu aivan pihalla kaikesta, saanut uusia ihania kavereita, nauranut ihan hullusti, kävellyt ympäriinsä ihmetellen, tehnyt kaikkea uutta ja erikoista, tutustunut yliopistoelämään, oppinut ihan älyttömästi uutta (kuten, että Näsineulan huipulla olevat valot kertoo tulevasta säästä), ajanut Hämeenkatua pyörällä ekaa kertaa keskellä yötä (ekaa kertaa ikinä muutenkaan), stressannut pitkästä aikaa, viettänyt ystävän läksiäisiä, nukkunut vähän, syönyt varmaan viimeistä jätskiä ulkona tänä kesänä, seikkaillut ympäriinsä, käynyt Ikeassa, syönyt aivan liian epäterveellisesti, nauttinut saapuvasta syksystä ja valvonut yömyöhään.

Kaiken kaikkiaan mahtava viikko!

2 kommenttia:

  1. mitä alaa sä pääsit nyt opiskelemaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luen nyt ainakin vuoden matikkaa ja tilastotiedettä!:) Jospa ens keväänä pääsisin kauppatieteitä lukemaan!! :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮