07 syyskuuta 2013

Sneak peak into my home

IMG_0384 IMG_0389 IMG_0382 IMG_0394 IMG_0391 IMG_0386
Tässä pientä kurkistusta mun uuteen kotiin. T'äytyy kyllä sanoa, että rakastan tätä!! Maanantain, tiistain ja osan keskiviikosta käytin muuttamiseen ja paikkojen järjestelmiseen ja nyt sit pikkuhiljaa alkaa olla valmista. Toki paljon juttuja vielä puuttuu, kuten keittiön verhot, tauluja, yöpöytä ja lipasto, mutta ihan kivasti oon omasta mielestäni tänne kuitenkin kaiken välttämättömän. Teen kunnollisen asuntopostauksen sitten kun saan tän ihan tiptop kuntoon. Kaks mun lempparijuttua täällä on ehdottomasti tuo uusi sohva ja sitten toi kultanen peili. Ostin ton peilin Jyskistä valkoisena, mutta maalasin sen kultasen väriseks, koska mun mielestä se on paljon kivempi noin. Mut, mitäs te tykkäätte? Koska mun koko viikko on melkeempä mennyt tän kämpän laittamiseen, en oo ollenkaan ehtinyt tekemään koulujuttuja, joten oonkin tän koko aamun pähkäillyt niiden kimpussa ja vielä olis yhdet matikan tehtävät odottamassa. Illalla ajattelinkin vaan katsoa telkkaria, kun Avalta näyttäis alkavan Gleen uudet jaksotkin. Mutta nyt mun on kiiruhdettava kauppaan, moimoii!

3 kommenttia:

  1. Voi kuinka kivan nakoinen kamppa sulla on.. Harmi kun ma en paase tupareihin... :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Henna <3! No niimmpä, ihan tylsää.. :c Ikävä!!

      Poista
    2. Ikävä täälläkin <3

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮