15 maaliskuuta 2012

W'12


Siinä ne nyt on, vihdoin! Nyt vasta oon saanu kaikki vanhojen kuvat kasaan, mutta parempi myöhään kun ei millonkaan! Täytyy kyllä sanoo, että ihan mahtava kokemus oli! Lähin tosi aikasin liikkeelle puvun ja korujen suhteen. Syksyllä jo kävin kattelemassa pukuja ja löysin heti mieluisan Jyväskylän Krinoliinista. Alunperin mun piti vuokrata puku, mutta päädyin sitten ostamaan sen, koska olisin joutunu lähtemään metsästämään pukua Tampereelta, joten päätin sitten ostaa sen omaks. Kauheesti ei vaan oo ton tyyppiselle mekolle myöhemmin käyttöä, mutta ainakin jää joku konkreettinen muisto! Mutta teille, joilla on wanhat vasta edessäpäin, suosittelen ryhtymään aikasin ettimään pukua! Ja kampaajaa! Ainakin täällä pienellä paikkakunnalla meinas kampaajat loppua kesken. Olin tosi tyytyväinen mun kaupaukseen ja kaikkeen muuhunkin ja mikä parasta, mun sisäinen prinsessa pääs valloilleen noina päivinä!

-Nanna

2 kommenttia:

Feel free to comment, it will make my day! ☮