09 maaliskuuta 2012

Hengissä

Mun menopeli viime viikonloppuna, tykkään! Vois omia ton auton.

Eikä, oon tyhmä. Mun on koko viikon pitäny kirjottaa tänne teille kuulumisia, mutta aina se vaan on jääny. En ymmärrä itteeni. Tää viikko on ollu tosi koulutäytteinen, mutta ei se mitään, välillä on hyvä panostaa siihenkin. Nyt on kuitenkin taas ihana viikonloppu! Mutta silti tää viikko on ollu ihan tosi kiva ja mahtava, niinku nää kaikki viikot tässä viimeaikoina. Oon jotenkin osannu alkaa arvostamaan pieniä asioita, kuten tota ihanaa aurinkoa ja lopettanu turhasta valittamisen! Mutta voisin sanoo, että oon onnellinen tällä hetkellä!

Tänään pitäis mennä kaverin luo ja huomenna Jyväskylään serkun luona käymään. Sunnuntai taitaakin mennä koulujuttujen parissa, mutta pitää nauttia näistä vapaapäivistä. Ja kuulemma kevät tulossa, ainaki ens viikon sääennusteiden mukaan! Tässä alla vähän uusia juttuja, mitä on tullu osteltua. Osa vaatteista on peräisin H&M:ltä tilaamastani paketista! (:

Ehkä maailman söpöimmät ballerinat, H&M:ltä. En voinu vastustaa kiusausta kun näin noi, ihan ylisöpöt! Harmi kun noita ei oikeen vielä voi käyttää, mutta ompahan ainakin taas yks syy enemmän oottaa kesää!
 Halusin ostaa jotakin kivan piristävää kevääks, mikä oliskaa piristävämpää kun kirkkaanpinkki t-paita!
 JC:stä tavallinen musta kauluspaita, joka on kuitenkin vähän pidemmän mallinen ja ohuempaa kangasta. Just hyvä näille keleillä ja kesällä menee legginssien kanssa! 
Chinot from H&M. Pelkäsin vähän ton koon puolesta, että onko ne liian isot, kun housuja on vaikea tilata netistä, mutta hyvänkokoset ne on! Tollasia oon ettiny jo tosi pitkään, vielä tarviin noihin jonkun kivan vyön.

Tarkkasilmäsimmät varmaan huomaa, että nää kuvat on huomattavasti parempilaatusia kun yleensä mun ottamat kuvat. Siihen on kyllä syy, nimittäin järkkäri. Oli ihan älyttömän kiva kuvata sellasella kunnon kameralla viime viikolla, jospa mää vielä itellenikin sellasen ostan! Eilen oli naistenpäivä ja sain lahjaks kaktuksen ja 3 suklaalevya, oijoij! Olin ihan otettu noista lahjoista, että kiitos vaan! :)

-Nanna

2 kommenttia:

Feel free to comment, it will make my day! ☮