14 syyskuuta 2014

Always find time for the things that make you happy to be alive

IMG_3191 IMG_3168
Uudet, aivan ihanat, tabletit Hemtexistä!! Alkaa pikkuhiljaa näyttää kodilta täällä.
IMG_3156 IMG_3152 IMG_3180 IMG_3184 IMG_3173 IMG_3163
Ei tää kotona möllöttäminen ookaan niin kauheeta kun luulin. Tytöt tuli mua tänne eilen piristämään, ja olipas taas mukava vaihtaa kuulumiset ja höpötellä kaikkea turhaa. Sain myös hyvin tehtyä koulujuttuja eilisen päivän aikana, kun ei tarvinut lähteä minnekään. Paitsi kauppaan. Halusin kokeilla Pirkka -lehdessä ollutta raakakakkua, josta tuli aika hyvää ottaen huomioon, ettei siihen tullut ollenkaan sokeria tai rasvaa. Harmi, kun unohdin ottaa siitä kuvia (liian kova hinku maistamaan sitä ilmeisesti), mutta voisinhan mä silti heittää sen reseptin teille tänne, jos kiinnostaa! Mikään kovin kevyt herkku ei kuitenkaan ollut kyseessä, sillä täytteeseen tuli kokonainen suklaalevy. Leipuri-Janina on kyllä ollut valloillaan täällä muutenkin viikonloppuna. Oon nimittäin leiponut myös sämpylöitä ja banaanilettuja tässä viikonlopun aikana. Ja ihan parasta kotona ollessa on ollu se, että saa nukkua!! En muistanukaan miten kiva olo on, kun ei väsytä ollenkaan.

Lähdettään tässä kohta Lauran kanssa brunssille Hulluun Poroon. Äiti osti mulle kahden hengen lahjakortin tuparilahjaks tonne, oi ihana äiti. Vitsit, oon oottanu tota brunssia koko viikon ihan hullusti! Elämäni ensimmäinen brunssi, namnam. Nyt on mentävä, palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮