16 elokuuta 2014

Muuttopuuhissa

IMG_3061 IMG_3063 IMG_3058 IMG_3072 IMG_3064 IMG_3069
Huhhuh, muutosta selvitty! Torstaina iltapäivällä aloitettiin viemään mun tavaroita vanhasta asunnosta uuteen. Yhteentoista mennessä oli kaikki tavarat täällä uudessa kodissa, joten päätin suosiolla mennä vaan nukkumaan ja aamulla laittaa tavarat paikalleen. Ihmeen hyvin löyty heti kaikille tavaroille paikka, vaikka ensin kuvittelin, että kaappitila ei riitä mun kaikilla tavaroilla täällä. Perjantaina sitten lähdettiin käymään Ikeassa. Sieltähän sitten löytykin jos jonkinlaista huonekalua, kuten työpöytä, siihen tuoli ja lipasto. No, illalla sitten tulin siihen tulokseen, että vihaan Ikean huonekaluja..Mikään ei sopinu mihinkään, ruuvit tipahteli, jotkut osat oli ihan hukassa.. enkä edes ovikelloon osannu pattereita vaihtaa. Onneks tänäaamuna sujukin asiat sit vähän paremmmin ja sain kaiken koottua ja ne patterit vaihdettua. Mun kädet on tällä hetkellä ihan täynnä haavoja, mustelmia ja kummallista ihottumaa tästä muuttamisesta. No mutta kahdessa päivässä aika hyvin kuitenkin saavutettu mun mielestä ja nyt ei taas tarvii miettiä muuttamista eikä uusien huonekalujen hankkimista. Yllä vähän kuvia täältä uudesta kämpästä ja kuva mun uusista aurinkolaseista. Vihdoin ja viimein raaskin ne ostaa, ja oon kyl super tyytyväinen!! Vielä kun paistais aurinko ton sateen ja ukonilman sijaan nii ois aika passeli. Mutta eipä mulla muuta, lähden kattomaan vanhoja salkkareita. Moikkamoi! 

2 kommenttia:

  1. Tää sun kotipostaus on tosi kiva! Hyviä kuvia :) Liityin lukijaksi, ja ajattelin linkittää oman blogini myös. Oma blogini on sisustuspainotteinen, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä. JA siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Kävin kurkkaamassa sunkin blogia, ja vaikutti kivalta! Täytyy ehdottomasti lukea uudelleenkin :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮