27 huhtikuuta 2014

Melkein jo lomalla

IMG_2192 IMG_218 IMG_2204 IMG_2195 IMG_2184 IMG_2206 IMG_2203
Mun vauvat pääs kuvittaa tätä postausta. Tai no eihän noi mitää vauvoja kyllä oo enää, Uunokin tossa justiin täytti 10 vuotta, mutta mulle ne on kuitenkin aina vauvoja. Otettiin näitä kuvia veljen kanssa tossa viikko sitten, kun olin kotikotona pääsiäisen. Mulla oli muuten ihan super kiva pääsiäisloma Jämsässä. Neljän päivän aikana ehti tehä tosi paljon kaikkea, toisin kun jos on kotona käymässä vaan viikonlopun. Kahviteltiin tyttöjen kanssa, söin ekat jätskit tänä kesänä, käytiin äitin ja koirien kans lenkillä joka päivä, tehtii pizzaa, kävin moikkaa kummeja, oltii baarissakin ja rentoilin vaan.. Loman jälkeen oli kuitenkin taas mukava palata takasin arkeen ja kotiin. Alkuviikko kului lähinnä kirjastossa fysiikan kirjojen ääressä, paitsi tiistaina kävin Riikan synttärikakkukahveille, torstaina oltii vappukolmioissa ja lauantaina oli ne kauan odotetut vuosijuhlat! Otin omankin kameran sinne mukaan, mutta jätin sen sitten lopulta narikkaan. Yritän kyllä metsästää niitä kuvia itselleni kavereilta, ja oli sielä ammattivalokuuvajan paikalla. Ens viikko on mun "viimenen" viikko täällä, joten yritän ottaa siitä kaiken ilon nyt irti. Haha, kuulostipas jotenkin tosi lopulliselta. En siis oo muuttamassa Tampereelta minnekään (tosiaankaan), mutta mulla alkaa viikon päästä kesätyöt Jämsässä sielä samaisessa jäätelökioskissa, missä työskentelin viime kesänä. Pidän tätä kämppää edelleen täällä, ja yritän viettää mahdollisimman paljon aikaa Tampereella kuiteskin. Ens viikollahan on vappu, joten tiedossa on kaikennäköstä häppeninkiä. Tiistaina mulla alkaa tavallaan kesälomakin, koska meillä on vika tentti sillon. En tiiä, miten tää tekstin kirjottaminen takertelee näin paljon. Oon kirjottanu tätä pätkää nyt tunnin:D. Voisin vielä tappaa tätä sunnuntaitylsyyttä julkasemalla postauksen puhelimeen kertyneistä kuvista viime päiviltä. Mutta nyt taidan lähteä syömään, koska tajusin että en oo syöny tänää mitään muuta kun silliaamiaisen vuosijuhlissa, joten maha kyl kurnii jo!

4 kommenttia:

  1. Voi mitä hauvoja :], ensimmäisestä tuli ihan mieleen mun enon entinen koira :D.

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮